Επιστημονικός Υπεύθυνος του Eργαστηρίου «Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας» στο ΤΟΕ

Διευθυντής: Καθηγητής Π.E.Πετράκης

(Δικτυακός τόπος: learningsupport.elke.uoa.gr)

Πρόκειται γιο εργαστήριο μελέτης της ανάπτυξης επιχειρηματικότητας στα πλαίσια του τομέα Ανάπτυξης και Προγραμματισμού. Ο ρόλος του εργαστηρίου είναι:

Α) Ερευνητικός: Πραγματοποιείται επισταμένη μελέτη του φαινομένου της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα και σύγκριση με τις διεθνείς εξελίξεις. Το ερευνητικό αποτέλεσμα είναι μια σειρά επιστημονικών άρθρων και μελετών που καλύπτουν το φάσμα της ανάπτυξης επιχειρηματικότητας και θα δημοσιευθούν σε μεγάλα επιστημονικά περιοδικά του εξωτερικού.

Β) Συμβουλευτικός: Το εργαστήριο παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη σε υποψήφιους νέους επιχειρηματίες αποφοίτους του ΕΚΠΑ και μη, οι οποίοι ενδιαφέρονται να ξεκινήσουν την δική τους επιχειρηματική προσπάθεια και χρειάζονται ενημέρωση, πληροφόρηση και υποστήριξη.

E-books Επιχειρηματικότητας

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΕΕ
Ενέργεια 3.1.1 "ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΙΕΚ και ΣΧΟΛΩΝ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ"
Κατηγορία Πράξεων 3.1.1.(β) "Μαθήματα επιχειρηματικότητας"
ΒΙΒΛΙΑ ΚΟΡΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΜΕΩΝ

 

Κάνοντας κλικ στα παρακάτω links μπορείτε να ενημερωθείτε για τα περιεχόμενα των βιβλίων.

ΚΟΡΜΟΣ
Βιβλίο Καθηγητή
Βιβλίο Μαθητή
 

ΤΟΜΕΙΣ

Πληροφορική Βιβλίο Καθηγητή
Βιβλίο Μαθητή
Αισθητική Βιβλίο Καθηγητή
Βιβλίο Μαθητή
Κλωστοϋφαντουργία Βιβλίο Καθηγητή
Βιβλίο Μαθητή
Γεωπονία Βιβλίο Καθηγητή
Βιβλίο Μαθητή
Εφαρμοσμένες Τέχνες Βιβλίο Καθηγητή
Βιβλίο Μαθητή
Μηχανολογία Βιβλίο Καθηγητή
Βιβλίο Μαθητή
Αθλητισμός Βιβλίο Καθηγητή
Βιβλίο Μαθητή
 

 

Εικονικές Επιχειρήσεις
Το εκπαιδευτικό παιχνίδι Εικονικές Επιχειρήσεις εξομοιώνει την επιχειρηματική λειτουργία σε ένα εικονικό οικονομικό περιβάλλον. Ο παίκτης κάθε ηλικίας αντιμετωπίζεται από το παιχνίδι ως ένας νέος επιχειρηματίας που καλείται να λάβει όλες τις αναγκαίες αποφάσεις, προκειμένου να «στήσει» και να λειτουργήσει μια επιχειρηματική μονάδα (Δικτυακός τόπος: http://virtualcorp.elke.uoa.gr/businessgames/).
 
Περιεχόμενο Πολυμέσων
Σε αυτή τη σελίδα είναι διαθέσιμο πολυμεσικό υλικό που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του έργου "ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ".
1 Επιχειρηματικότητα και Πληροφορική
2
Η Επιχειρηματικότητα στον Πολιτισμό και στον Αθλητισμό
3
Επιχειρηματικότητα και Μηχανολογία
4
Επιχειρηματικότητα και Αισθητική-Κομμωτική
5
Η Επιχειρηματικότητα στη Γεωπονία
6
Η Επιχειρηματικότητα στην Κλωστοϋφαντουργία και Ένδυση
7
Η Επιχειρηματικότητα στις Εφαρμοσμένες Τέχνες